مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 13:452022-11-04سياسي

این ملت دست از انقلاب و رهبری بر نمی دارد


به آمریکا و کشورهای غربی که در این سرما زمستانی دارند می لرزند و می خواهند با حمایت از آشوبگران خودشان را گرم کنند می گویم این ملت دست از انقلاب و رهبری بر نمی دارد.

- آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در خطبه نماز جمعه قم که 13 آبان در مصلی قدس قم برگزار شد، ضمن تقدیر از مردم برای حضور پرشکوه در راهپمایی 13 آبان، عنوان کرد: تجربه این سال های انقلاب نشان داده است این مردم سختی و مشکلات دارند و گاهی هم اعتراض می کنند اما این اعتراض ها به هر قیمتی نیست و دست در دست بیگانگان نمی دهند و آن ها را برای خود دایه دلسوزتر از مادر نمی دانند.

وی با بیان اینکه تبعید امام در سال 1343 به ترکیه، یورش نظامیان به دانش آموزان و دانشجویان و کشتار دانش آموزان در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا سه مناسبت مهم13 آبان ماه است، گفت: تبعید امام خمینی (ره) برای سخنرانی ایشان درباره قانون کاپیتولاسیون بود که فرمود همه گرفتاری های ما از امریکا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب بیان کردند که اسناد لانه جاسوسی باید در کتاب های درسی قرار بگیرد تا آیندگان بدانند چه بر این کشور گذشته است که این فرمایش رهبر معظم انقلاب باید اجرایی شود؛ زیرا در دورانی هستیم که نیاز داریم نسل جوان دشمن شناس باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این ملت دست از انقلاب و رهبری بر نمی دارد

این ملت دست از انقلاب و رهبری بر نمی دارد