مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 13:452022-11-04سياسي

آمریکا باید پیش فرض خود برای رابطه با ایران را بردارد


یک مدرس حوزه و دانشگاه با تأکید بر رسمیت نداشتن کشور اسراییل گفت: اگر آمریکا می خواهد با ایران ارتباط داشته باشد باید پیش فرض خود که به رسمیت شناختن اسراییل به عنوان یک کشور است را بردارد.

- حجت الاسلام سیدمجتبی حسینی یمین در مراسم 13 آبان شهرستان تویسرکان، مطرح کرد: چند مولفه برای به رسمیت شناختن یک کشور وجود دارد که مهمترین آن داشتن حکومت مستقل و سرزمین است؛ اسراییل شاید حکومت داشته باشد اما فاقد سرزمین است و اینکه می گویند فلسطینی ها زمین های خود را به این قوم فروخته اند، کذب است چراکه فقط مقدار کمی از زمین ها ی فلسطینی ها در اختیار این قوم قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: با توجه به این مسائل تا زمانی که آمریکا پیش فرض رابطه سیاسی و بین المللی خود با ایران که به رسمیت شناختن اسراییل به عنوان کشور است را برندارد عملا هیچ رابطه سیاسی صورت نخواهد پذیرفت چراکه این امر خلاف فرموده های دینی است.

حسینی یمین ادامه داد: اسراییل و صهیونیست ها جز خیانت به اسلام و مسلمین و تفرقه افکنی بین مسلمانان کار دیگری انجام نمی دهند و در قرآن به صراحت در مورد دوری از خائنان و منافقان توصیه شده است.

وی افزود: ما امروز با یکسری شبهات مواجه هستیم و عده ای می گویند این مبارزه را رها کنید تا تحریم ها برداشته شود و ما هم به مانند کشورهای دیگر که رابطه ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا باید پیش فرض خود برای رابطه با ایران را بردارد

آمریکا باید پیش فرض خود برای رابطه با ایران را بردارد