مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 14:052022-11-04سياسي

دشمنان به دنبال ویرانی و خرابی در کشور هستند


امام جمعه رشت به هدف دشمن برای ویرانی و خرابی در کشور اشاره کرد و گفت: حضور آگاهانه ملت نشان از ایستادگی در برابر زیاده خواهی دشمنان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در مصلای رشت ضمن گرامیداشت سالروز 13 آبان گفت: ملت ایران همواره برای دفاع از کیان انقلاب و ارزش های دینی خود در صحنه حاضر می شوند و این آگاهی بصیرت نشانه وفاداری آنها به آرمان های انقلاب است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه کینه آمریکایی ها نسبت به اسلام برای امروز و دیروز نیست، افزود: دشمنی و عداوت نظام سلطه با دین و ماهیت انقلاب بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران ماهیت استکبار را نشانه گرفته است، تصریح کرد: امروزه دشمن با همه قوا وارد میدان جنگ شده و مانند دوران دفاع مقدس از هیچ جنایتی علیه ملت فروگذار نمی کند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه حضور مردم در دفاع از انقلاب به معنای اقتدار و استمرار راه شهدا است، بیان کرد: این حضور آگاهانه به معنای ایستادگی ما در برابر زیاده خواهان و نظام کفر و سلطه است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه آمریکا و اسراییل با هدف تجزیه و ویرانی وارد سوریه شدند اما با فرماندهی سردار سلیمانی شکست خوردند، افزود: هر اقدامی که نظام اسلامی را دچار مشکل کند و یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان به دنبال ویرانی و خرابی در کشور هستند

دشمنان به دنبال ویرانی و خرابی در کشور هستند