مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 14:062022-11-04سياسي

امام جمعه رشت: عدم سرسپردگی ایران به نظام سلطه علت عصبانیت مستکبران است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول گفت: عمده ترین فرافکنی آنان این است که تمامی نگاه های خود را معطوف به ایران اسلامی کرده اند تا چراغ دولت های مسلمان همسایه که ایران است را خاموش کنند اما به همین خیال خواهند ماند.

خطیب جمعه رشت با بیان اینکه در قرآن کریم آمده که دشمنان هرگز نمی توانند ضرر دائمی بزنند مگر اینکه ایجاد ایضا کنند، گفت: در قرآن تأکید شده اگر هم به جنگ با شما بیایند نهایتاً به شما پشت کرده و فرار را بر قرار ترجیح می دهند.

وی با بیان اینکه آمریکا در مسیر افول بوده اما ایران اسلامی هم چنان با قدرت در مسیر قوی شدن گام برداشته است، افزود: مردم بصیر و هوشیار ایران اسلامی با بصیرت همیشگی و ایستادگی مثال زدنی خود نقشه های دشمنان را نقش بر آب  کرده و خواب های خیالی آنان را به کابوسی ابدی تبدیل میکنند.

فلاحتی با بیان اینکه نباید تصور کنیم که دشمن از ایران و اسلام دست برداشته، گفت: لحظه ای نباید از مکر و حیله دشمن غافل ماند، در نهاد و سرشت آمریکا کینه و دشمنی با اسلام ناب محمدی موج می زند، اصلا آمریکا یعنی شیطان، آل سعود یعنی شیطان مجسم، اینها فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص نظام استکبار است.

امام جمعه رشت با محکوم کردن حادثه تروریستی شاهچراغ بیان کرد: ما شهدای بسیاری را این روزها تقدیم کردیم و این امر قلب همه ما ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه رشت: عدم سرسپردگی ایران به نظام سلطه علت عصبانیت مستکبران است

امام جمعه رشت: عدم سرسپردگی ایران به نظام سلطه علت عصبانیت مستکبران است