مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 14:102022-11-04سياسي

همراهی نکردن مردم با فتنه گران توطئه ها را خنثی کرده است


همراهی نکردن مردم با فتنه گران توطئه ها را خنثی کرده است.

- حجت اسلام خداد رضایی در حاشیه مراسم 13 آبان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: آمریکا با اشراف بر بی اثر بودن تحریم ها بر علیه ایران اسلامی، اکنون حمایت جدی از آشوبگران را در دستور کار گرفته و با هدف ایجاد جدایی و تفرقه بین اقشار مردم بر آتش فتنه ها می افزاید.

امام جمعه آبپخش افزود: ایران اسلامی هیمنه آمریکا را در هم شکست و دستش از منابع سرشار ایران کوتاه شد و اکنون هدفش از فتنه افروزی، ضعف و تحلیل جمهوری اسلامی و سپس سلطه مجدد بر کشور است.

وی افزود: آمریکایی ها از اقتدار و استقامت مردم ایران اسلامی سرخورده شده و اکنون تمام هجمه ها را بر علیه جایگاه قدرتمند ایران در سطح بین المللی و دولت سیزدهم به کار گرفته است.

رضایی یادآور شد: تحریم و تهدید جواب نداده و اکنون آمریکا با فتنه به میدان آمده است ولی عدم همراهی مردم با فتنه گران این توطئه ها را نیز خنثی کرده است.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه دانش آموزان آینده داران و آینده سازان مملکت هستند، تاکید کرد: ساختن ایران پرافتخار و قوی نیازمند دانش آموزان و دانشجویانی باسواد، بصیر و آگاه است.

وی اضافه کرد: در این فتنه ها دشمن مدارس و دانشگاه ها را هدف گرفته تا با ایجاد ناامنی و آشوب در این اماکن مهم، موسم کسب دانش و آگاهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی نکردن مردم با فتنه گران توطئه ها را خنثی کرده است

همراهی نکردن مردم با فتنه گران توطئه ها را خنثی کرده است