مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 14:152022-11-04بين الملل

سازمان ملل تحریم های آمریکا علیه کوبا را محکوم کرد


مجمع عمومی سازمان ملل با رأی اکثریت اعضا، قطعنامه ای علیه تحریم های آمریکا علیه کوبا تصویب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مجمع عمومی سازمان ملل روز جمعه با رأی قاطع تحریم های آمریکا علیه کوبا را محکوم کرد.

به نوشته وبگاه خبری با هدف جلوگیری از ورود درآمد به کشور، از بین بردن توان دولت در رفع نیازهای مردم و فروپاشی اقتصادی و ایجاد شرایط حکومت ناپذیری است .

این مقام ارشد کوبا افزود: ایالات متحده از سال 2019، محاصره علیه کشور ما را به ابعاد شدیدتر، بی رحمانه تر و غیر انسانی تری رسانده و عامدانه، شدیدترین آسیب ممکن را به خانواده های کوبایی تحمیل می کند .

وزیر امور خارجه کوبا افزود دولت جو بایدن یک سری اقدامات مثبت را انجام داده اما به طور کلان همچنان سیاست فشار حداکثری رییس جمهور قبلی را ادامه می دهد.

ماه گذشته، حسین امیرعبداللهیان   وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک با رودریگز دیدار کرد.

او در این دیدار اقدام کشورهای غربی در توسل به شیوه های گوناگون برای مداخله در امور داخلی کشورها از جمله ایران و کوبا به بهانه های مختلف و تحریک احساسات مردم را محکوم کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران مهارت لازم را در مهار و مقابله با اینگونه مداخله گری خارجی و سوءاستفاده از احساسات مردمی دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل تحریم های آمریکا علیه کوبا را محکوم کرد

سازمان ملل تحریم های آمریکا علیه کوبا را محکوم کرد