مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 14:202022-11-04سياسي

همراه نبودن مردم با اغتشاشات/دشمن ناکام و درمانده تر از همیشه است


نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن بیان اینکه مردم با جدا کردن صف خود نشان دادند با اغتشاشات همراه نیستند، گفت: دشمن درمانده تر از همیشه به دنبال زنده کردن آشوب در ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مرتضی مطیعی ظهر آدینه در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلای این شهر ضمن بیان اینکه حضور حماسی مردم در یوم الله 13 آبان بار دیگر هیمنه استکبار در هم کوبید، ابراز داشت: مردم از بدو پیدایش انقلاب هر کجا لازم بود در صحنه حضور یافته و دین خود را به نظام ادا کردند و این همواره یاس و نا امیدی دشمن را به دنبال داشته است.

وی با بیان اینکه خروش مردم روز 13 آبان در اقصی نقاط کشور بار دیگر هیمنه آمریکا و متحدانش را در هم شکست، افزود: دشمن از همان روزهای نخستین انقلاب بنای نابودی این نهال نو پا را بنا نهاد و کوشید از هر طریق ممکن با ایجاد فتنه و نارضایتی و تفرقه اهداف خود را پیاده سازی کند که با هوشیاری مردم بابصیرت هیچ گاه به این هدف خود نرسیدند.

خطیب جمعه سمنان با بیان اینکه نه تنها در اغتشاشات اخیر بلکه طی دوره های مختلف دشمن ضربه زدن به کشور را جز برنامه خود قرار داده است، ابراز داشت: مردم با درک این موضوع بلافاصله صف خود را از اغتشاش گران جدا کرده و خواستار برخورد قاطع با آنها شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراه نبودن مردم با اغتشاشات/دشمن ناکام و درمانده تر از همیشه است

همراه نبودن مردم با اغتشاشات/دشمن ناکام و درمانده تر از همیشه است