مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 14:312022-11-04سياسي

امام جمعه سنندج: مردم کردستان اجازه تعرض بیگانگان به امنیت کشور نمی دهند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا فایق رستمی در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج با گرامیداشت حوادث 13 آبان، اظهار کرد: یوم الله 13 آبان یادآور ایستادگی دانش آموزان در برابر ظلم و نماد استکبارستیزی ملت ایران است.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا هرگز حامی هیچ کشوری نبوده و تنها هدفش دست درازی و چپاول اموال کشورهای اسلامی است.

وی افزود: هر زمان آمریکا به کشوری اسلامی وارد شد تمام ثروت های آنها را چپاول کرد و رهاوردی بجز نابودی و ظلم و ستم برای مردم ان کشورها نداشته است.

وی گفت: ایمان، صبوری، ولایت مداری، وحدت و همدلی، حب وطن، زمان شناسی و دشمن شناسی مولفه های اصلی در پیروزی ملت ایران در انقلاب و جنگ تحمیلی بود که این مولفه ها باید نقشه راه امروز مردم و مسئولان قرار گیرد.

ماموستا رستمی با اذعان به اینکه امروز نظام مقدس اسلامی از لحاظ توانایی نظامی، اقتصادی، منابع خدادادی، ظرفیت و استعداد، بصیرت و نیروی انسانی توانمند در ایران همتا ندارد، گفت: تنها نیاز امروز ما دلسوزی و تلاش و کار است و مسئولان باید قدر این ملت را بدانند مردمی که با وحدت و یکدلی مسیر پیروزی انقلاب و رشد آن را ممکن کردند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید مسیر رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه را فراهم سازند، گفت: ایجاد اشتغال و رفع بیکاری و تامین مسکن و سرپناه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه سنندج: مردم کردستان اجازه تعرض بیگانگان به امنیت کشور نمی دهند

امام جمعه سنندج: مردم کردستان اجازه تعرض بیگانگان به امنیت کشور نمی دهند