مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 14:402022-11-04سياسي

حضور آگاهانه در راهپیمایی بیانگر اتحاد قوی ملت ایران است


فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه این حضور آگاهانه در صحنه بیانگر اتحاد قوی ملت ایران در مقابله با استکبار و جاهلیت تروریست پرور مدرن است، - ایسنا/گیلان فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه این حضور آگاهانه در صحنه بیانگر اتحاد قوی ملت ایران در مقابله با استکبار و جاهلیت تروریست پرور مدرن است، گفت: مردم مسلمان و استکبارستیز رشت همزمان با سراسر کشور همدلی و هم صدایی خود را به استکبار جهانی نشان دادند.

حمیدرضا امام پناهی در حاشیه راهپیمایی 13 آبان، روز استکبارستیزی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: خداوند متعال را شاکریم که بار دیگر توفیق حضور آگاهانه در صحنه دفاع از انقلاب، ولایت، آزادی و امنیت را به مردم با اخلاص و زمان شناس ایران اسلامی و رشت عطا فرموده است.

وی با بیان اینکه این حضور آگاهانه در صحنه بیانگر اتحاد قوی ملت ایران در مقابله با استکبار و جاهلیت تروریست پرور مدرن است، افزود: حضور حماسی و دشمن شکن آحاد مردم، به خصوص دانش آموزان آینده ساز در راهپیمایی نشاندهنده پایبندی به اصول و ارزش های ترسیم شده از سوی امامین انقلاب و محکومیت شرارت های تجزیه طلبانه و تروریستی اخیر است.

فرماندار شهرستان رشت گفت: امسال نیز در یوم الله سیزدهم آبان که یادآور تبعید معمار کبیر انقلاب، کشتار وحشیانه دانش آموزان توسط رژیم وابسته پهل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور آگاهانه در راهپیمایی بیانگر اتحاد قوی ملت ایران است

حضور آگاهانه در راهپیمایی بیانگر اتحاد قوی ملت ایران است