مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 14:502022-11-04سياسي

اجازه هنجارشکنی به کسی نمی دهیم/ ردپای مشهود دشمن در تنش های اخیر


رییس خانه احزاب ایران با بیان اینکه هیچ گاه اجازه هنجار شکنی به دشمن را نخواهیم داد، گفت: در اغتشاشات اخیر رد پای دشمن برای تجزیه و ایجاد تنش های قومی و مذهبی کاملاً مشهود است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منوچهر متکی ظهر آدینه در مراسم راهپیمایی پر شور 13 آبان به میزبانی مصلا نماز جمعه سمنان ضمن بیان اینکه حوادث و اغتشاشات اخیر بار دیگر صف مردم را از آشوب گران جدا و این پیام ایستاده تا پای جان برای نظام و انقلاب را به جهان مخابره کرده است، ابراز داشت: مردم در این حوادث اخیر افراد نفوذی و کسانی که غرب برای تربیت آنها نقشه کشیده را شناسایی و بلافاصله خود را از آنها جدا کردند.

وی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی خط پایانی برای ظلم، ستم، استعمارگران و دشمنان این سرزمین بود، افزود: دشمن در اغتشاشات اخیر به دنبال پرداخت هزینه جنگ روسیه و اکراین از ایجاد بحران در ایران بود که هیچ گاه این اجازه به بیگانگان داده نخواهد شد.

رییس خانه احزاب ایران با بیان اینکه دشمن طی دوره های مختلف همواره به دنبال ضربه زدن به نهال نوپای انقلاب بوده است، ابراز داشت: به برکت نظام، هوشیاری نیروهای مسلح و حمایت مردم این آرزوی دشمن محقق نمی شود و ملت شریف ایران اجازه نخواهد داد که دشمن بخواهد هزینه بحران های خود خواسته خود را از ما بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه هنجارشکنی به کسی نمی دهیم/ ردپای مشهود دشمن در تنش های اخیر

اجازه هنجارشکنی به کسی نمی دهیم/ ردپای مشهود دشمن در تنش های اخیر