مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 14:552022-11-04سياسي

4 خواسته استاندار بوشهر از رییس جمهور


استاندار بوشهر با بیان اینکه بودجه طرح راه آهن بوشهر، عسلویه - شیراز به دستور مقام معظم رهبری از صندوق توسعه ملی تأمین شده است، خواستار اجرایی شدن مصوبات تهاتر نفت در این طرح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، احمد محمدی زاده صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: خط ریلی بوشهر به شیراز یکی از مصوبات سفر رییس جمهور به استان است که بودجه آن به دستور مقام معظم رهبری از محل صندوق توسعه ملی تأمین شده است.

استاندار بوشهر خواستار تدوین ساز و کار تحقق و اجرایی شدن دستور مقام معظم رهبری در مصوبات تهاتر نفت برای خط ریلی راه آهن شیراز، عسلویه، بوشهر شد.

وی به تعاونی مرزنشینان استان بوشهر پرداخت و بیان کرد: اصلاح آیین نامه برای بهره مندی ساحل نشینان استان از تسهیلات تعاونی مرزی از 30 به 60 کیلومتر یک ضرورت است تا شهرستان ها از مزیت تعاونی مرزی استفاده کنند.

این مقام مسئول، حوزه تجارت و بازرگانی را یکی دیگر از ویژگی های استان بوشهر دانست و اضافه کرد: بوشهر در حوزه تجارت و بازرگانی دارای قدمت طولانی با پیشینه درخشان است و زمانی در دوره قاجار شهر بوشهر دارای کنسولگری خارجی و این منطقه مرکز تجارت و بازرگانی کشور بود.

استاندار بوشهر خواستار تسریع در اجرا طرح های بندری بوشهر، گناوه، ریگ و دیلم شد و اعلام داشت: آیین نامه تهیه شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 خواسته استاندار بوشهر از رییس جمهور

4 خواسته استاندار بوشهر از رییس جمهور