مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 14:552022-11-04بين الملل

آمریکا حوادث مرگبار آزمایشگاه های بیولوژیک را مخفی می کند


آزمایشگاه های بیولوژیکی آمریکا اذعان کرده اند که طی دو دهه اخیر، صدها حادثه خطرناک در این آزمایشگاه ها رخ داده اما حتی حوادث مرتبط با ویروس های مرگبار هم از چشم عموم دور مانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اینترسپت، آزمایشگاه های بیولوژیکی آمریکا بسیاری از حوادث خطرناک رخ داده در داخل و خارج از این کشور را به اطلاع عموم نمی رسانند حتی زمانی که این حوادث به انتشار و شیوع احتمالی ویروسی کشنده منجر شود! ریچارد اِبرایت، زیست شناس مولکولی دانشگاه روتگرز می گوید: مردم اینطور تصور می کنند که حوادث آزمایشگاهی خیلی خیلی نادر بوده و اگر هم اتفاق بیفتند، در آزمایشگاه های برون مرزی رخ می دهند که از لحاظ مدیریتی بسیار ضعیف هستند.

خیلی ساده بگویم، این تصور اشتباه است.

بر اساس یافته های اینترسپت، این تصور عمومی غلط از این واقعیت نشات می گیرد که آمریکایی ها از حوادث آزمایشگاهی و بیولوژیکی مطلع نمی شوند.

این پایگاه خبری آمریکایی، به بیش از 5هزار و 500 صفحه از گزارشات حوادث آزمایشگاهی در اختیار موسسه ملی سلامت آمریکا (NIH) دست یافته است.

بسیاری از حوادث آزمایشگاهی به این موسسه به عنوان بزرگ ترین سرمایه گذار تحقیقات زیست پزشکی، گزارش می شود اما این موسسه اطلاعات را در اختیار عموم قرار نمی دهد حتی در مواردی که حوادث در آزمایشگاه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا حوادث مرگبار آزمایشگاه های بیولوژیک را مخفی می کند

آمریکا حوادث مرگبار آزمایشگاه های بیولوژیک را مخفی می کند