مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 15:002022-11-04سياسي

جنایات آمریکا در 13 آبان بازگو شود


ما باید در 13 آبان جنایاتی که آمریکا در ایران مرتکب شده است را بازگو کنیم تا دوستان و نسل جوان و جامعه اسلامی به ماهیت کثیف آنها پی ببرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدعلی حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته دیر با گرامیداشت روز 13 آبان ماه، اظهار داشت: امروز یک روز بسیار مهم و تاریخی است، روزی که در حافظه ملت ما هیچ گاه فراموش نخواهد شد، 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و استکبارستیزی ملت ما است.

امام جمعه دیر افزود: امام راحل از سال 43 پرچم مبارزه با سلطه گری و دخالت های آمریکا در کشورمان را برافراشت تا امروز این پرچم به دست رهبر فرزانه انقلاب و ملت آگاه و بصیر ما است.

وی عنوان کرد: مسئله استکبارستیزی مسئله زیر بار ظلم نرفتن و سلطه ناپذیری است؛ استکبار و در رأسآن آمریکا می خواهد ملت ایران مقابل آنها سر تسلیم فرود بیاورند کنند اما ملت ما زیر بار این زورگویی ها نخواهد رفت.

امام جمعه دیر یادآور شد: روز 13 آبان یادآور سه رویداد مهم تاریخی اعتراض امام (ره) در مقابل تصویب لایحه ننگین کاپیتولاسیون در سال 43، شهادت دانش آموزان عزیز ما در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 است.

وی با خوش آمدگویی حضور دانش آموزان در نمازجمعه این هفته، خاطرنشان کرد: دانش آموزان ما همیشه در مقابل استکبار ایستاده اند و امروز هم در سراسر ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایات آمریکا در 13 آبان بازگو شود

جنایات آمریکا در 13 آبان بازگو شود