مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 15:002022-11-04سياسي

آیت الله علم الهدی: دشمنی آمریکا با ملت ایران حد و مرز ندارد


نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد گفت: وقایع تاریخ نشان می دهد که دشمنی آمریکا با ملت ایران قدمتی 70 ساله و حد و مرز ندارد، به طوریکه هیچ مردمی در جهان تاکنون به اندازه ملت ایران تحت ظلم و احاطه استکبار جهانی نبوده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی امروز در خطبه های نماز جمعه مشهد که با حضور راهپیمایان 13 آبان و زائران و مجاوران در رواق امام خمینی (ره) برگزار شد،گفت: 13 آبان هم مصادف با نمونه های آشکار و مصادیق فراموش نشدنی از جنایات آمریکا و مستکبران جهان در ایران است.

شروع 13 آبان از توسعه منافع سیاسی آمریکای مستکبر در نظام طاغوتی ستم شاهی آغاز شد.

اولین رویداد مهم این روز از جایی شروع شد که آمریکایی ها به دستور رییس جمهور خود لایحه کاپیتولاسیون را در مجلس ایران به تصویب رساندند تا بر مبنای آن، آمریکایی از هر جنس و رده ای به هر جنایتی که در ایران دست زد از عقوبت و مجازات مصون است، اما والامقام ترین فرد در ایران اگر یک سگ آمریکایی را بکشد، با قوانین آن ها محاکمه خواهد شد.

وی تصریح کرد: جنگ آمریکا با ایران تاکنون به دلیل اعتراض به قانون کاپیتلاسیون در سال 1343، کشتار دانش آموزان به دست رژیم ستم شاهی و همچنین تسخیر لانه جاسوسی مهمترین رخداد های این روز است که این روز علاوه بر روز دانش آموز باید روز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله علم الهدی: دشمنی آمریکا با ملت ایران حد و مرز ندارد

آیت الله علم الهدی: دشمنی آمریکا با ملت ایران حد و مرز ندارد