مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 15:052022-11-04سياسي

طنین فریاد استکبارستیزی در گلستان/ خروش حماسی آینده سازان انقلاب


مردم مؤمن و ولایتمدار گلستان در یوم الله 13 آبان امسال با حضور باشکوه خود، حماسه ای دیگر از آرمان خواهی ملت ایران را در تاریخ سراسر افتخار انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند و فتنه آمریکایی_صهیونیستی را در هم پیچیدند.

- ایسنا/گلستان مردم مؤمن و ولایتمدار گلستان در یوم الله 13 آبان امسال با حضور باشکوه خود، حماسه ای دیگر از آرمان خواهی ملت ایران را در تاریخ سراسر افتخار انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند و فتنه آمریکایی_صهیونیستی را در هم پیچیدند.

رخدادهای سه گانه 13 آبان، از تبعید حضرت امام خمینی در سال 1343 با دستور شاه تا کشتار وحشیانه دانش آموزان انقلابی به دست دژخیمان رژیم پهلوی و سپس تصرف حماسی و انقلابی لانه جاسوسی آمریکا در تهران به دست دانشجویان مسلمان پیرو خط امام (ره) در سال 1358 این روز را به روز پایداری ملت غیور و سربلند ایران در برابر نظام استکبار جهانی تبدیل کرده و موجب شد تا یوم الله 13 آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در تقویم تاریخی کشورمان ماندگار شود.

حضور حماسی مردم گلستان در یوم الله 13 آبان امسال بار دیگر سیلی محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان نظام مقدس انقلاب اسلامی بود و برگ دیگری از قدرت و انسجام ملت ایران را در تاریخ اسلام رقم زد، امروز نگارستان ایران همچون سایر نقاط ایران حماسه دیگری خلق کرد و ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طنین فریاد استکبارستیزی در گلستان/ خروش حماسی آینده سازان انقلاب

طنین فریاد استکبارستیزی در گلستان/ خروش حماسی آینده سازان انقلاب