مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 15:302022-11-04سياسي

آمریکایی ها و دشمنان ایران اسلامی با استقلال کشور مشکل دارند


دشمنان ایران اسلامی روزی می گفتند که موشک و پهپادهای ساخت ایران ماکت و فتوشاپ است اما امروز هنرنمایی موشک و پهپادهای کشورمان حیرت تمام دنیا را معطوف خود کرده است.

- ایسنا/همدان امام جمعه اسدآباد گفت: دشمنان ایران اسلامی روزی می گفتند که موشک و پهپادهای ساخت ایران ماکت و فتوشاپ است اما امروز هنرنمایی موشک و پهپادهای کشورمان حیرت تمام دنیا را معطوف خود کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی موحدی جمعه 13 آبان ماه در خطبه های نماز جمعه اسدآباد، اظهار کرد: امام راحل فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و به حق تا به امروز هم نتوانسته غلطی بکند؛ بله از آمریکا ضربه خورده ایم و کم ضربه ندیده ایم و این ضربات به خاطر تمکین نفوذی ها و غرب گراهای داخل کشور بود.

وی تصریح کرد: تحریم های آمریکا برای ما هزینه داشت اما تحریم ها برای عرصه تسلیحاتی و دفاعی ما فرصت آفرید تا بتوانیم موشک نقطه زن و پهپاد فوق مدرن جهانی بسازیم که موجب حیرت تمام دنیا شود.

موحدی با اشاره به اینکه تحریم ها را به فرصت تبدیل کردیم، گفت: اگر در برخی عرصه ها از جمله عرصه اقتصادی ما مردم احساس فشار می کنیم به علت آن است که فعالان اقتصادی به درستی به وظیفه خود عمل نکردند و فرامین امامین را فرصت نشمردند و در آن دقت نداشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکایی ها و دشمنان ایران اسلامی با استقلال کشور مشکل دارند

آمریکایی ها و دشمنان ایران اسلامی با استقلال کشور مشکل دارند