مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 15:502022-11-04سياسي

جهاد تبیین در بین اقشار مختلف جامعه جدی گرفته شود


مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان گفت:جهاد تبیین یک فریضه فوری و قطعی است و این اصل مهم باید در بین اقشار مختلف جامعه جدی گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین محمدی ظهر جمعه در راهپیمایی 3 آبان ماه گفت: این روز از روزهای مهم تاریخی کشور است.

وی ابراز داشت: امروز در مسیر راهپیمایی مرگ بر آمریکا گفتیم و این شعار محصول ماحصل 16 آذر و زمان سفر نیکسون به کشورمان باز می گردد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: این شعار به سال های قبل و کودتای 28 مرداد باز می گردد و ملت ما از قبل انقلاب نیز از آمریکا نفرت داشتند.

محمدی گفت: طبق گفته های سردار قاسم سلیمانی، ایران حرم است و اگر به ایران اسلامی آسیبی برسد حرم های دیگر هم آسیب خواهند دید و حرمی نخواهد ماند.

وی به تلاش دولت در راستای حل مشکلات مردم اشاره کرد گفت: با تلاش مسئولان شاهد باز شدن گشایش های جدید برای ملت ایران باشیم.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان، به جنایت هایی که در این چند روز به وجود آوردند اشاره کرد و بیان داشت: همه این جنایت ها و تلاش ها برای این است که کشورمان به مسجد خود ادامه نداده و از پیشرفت با بماند.

محمدی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب جهاد تبیین را یک فریضه قطعی و فوری اعلام کردند ولی این رهنمود رهبر معظم انقلاب آنچنان که باید مورد توجه قرار نگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین در بین اقشار مختلف جامعه جدی گرفته شود

جهاد تبیین در بین اقشار مختلف جامعه جدی گرفته شود