مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 15:502022-11-04سياسي

آمریکا توان مبارزه نظامی با ایران را ندارد


امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه آمریکا توان مبارزه نظامی با ایران را ندارد، گفت: آمریکا برخلاف گذشته دیگر قدرت برتر، تصمیم ساز اول و کدخدای جهان نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دیدار اخیر خود با دانش آموزان اظهار کردند که استراتژی های کنونی جهان در حال تغییر است و آمریکا برخلاف گذشته دیگر قدرت برتر، تصمیم ساز اول و کدخدای جهان نیست.

حجت الاسلام ادآور شد: جمهوری اسلامی بدون تردید با بهره مندی از نعمت های سرشاری چون نیروی انسانی مستعد و نخبه، منابع طبیعی و تاریخی، موقعیت استراتژیک جغرافیایی و از همه مهمتر حکومت جمهوری بر پایه مردمی و رهبری یکی از بازیگران اصلی نظم نوین جهانی است.

وی با تاکید بر این نکته که هرجا ناامنی ایجاد شد، امنیت و آزادی از بین می رود، اظهار داشت: جوانان و نوجوانان با مطالعه پیشینه حضور داعش در سوریه و عراق و جنایات شوم این گروهک از ماهیت فتنه های اخیر در کشور و برنامه هایی که برای ایران در نظر دارند، آگاه خواهند شد.

وی افزود: پروژه جنگ فتنه گرانه و ترکیبی دشمن شکست خورد و مردم فهیم و بصیر با وجود مشکلات، انتظارات و اعتراضات خود از مسوولان، اما با آشوب گران همراه نشدند، رسانه ها و خواص باید نسبت به اغتشاشگران و هنجارشکنان اعلام موضع قاطع کرده و آنها را به عنوان مزدوران دشمن معرفی کنند و باید مرز معترضان و جوانا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا توان مبارزه نظامی با ایران را ندارد

آمریکا توان مبارزه نظامی با ایران را ندارد