مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 16:052022-11-04سياسي

آمریکا در نظم جدید جهان رو به زوال و سقوط است


امام جمعه آستارا با اشاره به اینکه دشمن به دنبال درگیر کردن مردم و مسئولان با مسائل داخلی برای دور شدن از حضور قدرتمند در جهان است، گفت: - آمریکا در نظم جدید جهان رو به زوال و سقوط است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی در خطبه های این هفته نمازجمعه آستارا با بیان مناسبت های یوم الله سیزدهم آبان، بزرگداشت مناسبتهای اسلام و انقلاب را بر اساس آیه قرآن مایه تذکر و پندآموزی دانست که بیان آن برای نسل های جدید موجب آشنایی با اهمیت این ایام است.

امام جمعه آستارا با تبیین فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با جمعی از دانش آموزان کشور در هفته گذشته، ریشه دشمنی های آمریکا با ملت ایران را مربوط به قبل از انقلاب اسلامی و کودتا 28 مرداد 1332 بیان کرد و افزود: آن زمان که کسی مرگ بر آمریکا نمی گفت و حکومت هم شاهنشاهی و دست نشانده آمریکا بود.

ولی چون منافع آمریکا در خطر بود در مقابل رأی و نظر مردم ایران ایستاد و دولت ملی مصدق را ساقط کرد.

وی با اشاره به بیان رهبر معظم انقلاب در خصوص شکل گیری نظم جدید در جهان اظهار داشت: در نظم جدید جهان آمریکا منزوی و در حال زوال و سقوط است و محوریت علم و دانش و سیاست و اقتصاد از غرب به آسیا منتقل خواهد شد و جریان مقاومت در دنیا گسترش خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا در نظم جدید جهان رو به زوال و سقوط است

آمریکا در نظم جدید جهان رو به زوال و سقوط است