مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 17:102022-11-04سياسي

رییس ستاد برگزاری مراسم 13 آبان: جنگ احزاب رسانه ای علیه ملت ایران شکست خورد


رییس ستاد برگزاری مراسم 13 آبان گفت: یک جنگ احزاب رسانه ای علیه ملت ایران در هفته های گذشته شروع شده بود که وحدت ملی و اتحاد داخلی ما را هدف قرار داده بود که با شکست مواجه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، وحید جلال زاده رییس ستاد برگزاری مراسم 13 آبان در گفتگویی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای امنیت و شهدای شاهچراغ، درباره عظمت امروز حضور میلیونی مردم در و اتحاد داخلی ما را هدف قرار گرفته بود و به دنبال آن، تحرکات ضد انقلاب و تجزیه طلبان در برخی از شهرها هم با خشونت همراه بود.

جلال زاده افزود: آن ها به دنبال این بودند که با اغتشاشات میدانی و خشونت آمیز، مردم را از حضور در صحنه ها و تجمع های انقلابی باز دارند که بحمدالله امروز مردم نشان دادند که همه تیرهای زهرآگین دشمن به هدر رفت و مردم با حضورشان نشان دادند که همچنان در صحنه هستند.

رییس ستاد برگزاری مراسم 13 آبان درباره میزان حضور مردم در راهپیمایی امسال 13 آبان گفت: اخباری که از ساعت اولیه صبح به ستاد مرکزی برگزاری مراسم 13 آبان مخابر شده، نشان دهنده این است که نصاب تجمع ها و راهپیمایی به لحاظ کمیت و کیفیت بسیار بالا بوده و مردم در آن شهرستان ها و بخش ها که امروز به خیابان آمدند و شعار مرگ بر آمریکا سر دادند، حرف بنده را تصدیق می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس ستاد برگزاری مراسم 13 آبان: جنگ احزاب رسانه ای علیه ملت ایران شکست خورد

رییس ستاد برگزاری مراسم 13 آبان: جنگ احزاب رسانه ای علیه ملت ایران شکست خورد