مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 17:252022-11-04سياسي

جوانان و نوجوانان ایران اسلامی آگاهانه در صحنه حاضر هستند


جوانان و نوجوانان ایران اسلامی همیشه در کلیه صحنه های انقلاب اسلامی حاضر بوده و با آگاهی و موقعیت شناسی مناسب توطئه های دشمنان را خنثی کرده اند.

- فرماندار اهر گفت: جوانان و نوجوانان ایران اسلامی همیشه در کلیه صحنه های انقلاب اسلامی حاضر بوده و با آگاهی و موقعیت شناسی مناسب توطئه های دشمنان را خنثی کرده اند.

ابوالفضل غنی زاده در پایان مراسم راهپیمایی 13 آبان شهرستان اهر با تاکید بر اینکه نوجوانان فرزندان ما و آینده سازان ایران اسلامی هستند گفت: توطئه های امروز دشمنان نظام و انقلاب علیه ملت ایران تماماً آمریکایی و صهیونیستی بوده و باید مسئولان و مردم با آگاهی و وحدت در برابر این توطئه ها مقابله کنند.

وی حفظ وحدت و یکپارچگی بین مسئولان و مردم را عاملی مهم در موفقیت و پیروزی برشمرد و از عدم حضور برخی افراد در مراسمات و راهپیمایی های اخیر انتقاد کرد و از حضور نیروهای نظامی، انتظامی، سپاه، بسیج، قوه قضاییه و… که شبانه روز برای حفظ امنیت و آسایش جامعه و شهرستان اهر در تلاش هستند قدردانی کرد.

غنی زاده در ادامه ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث گام دوم انقلاب و نیاز حضور جوانان در تحقق این هدف مهم در کشور گفت: آینده ایران اسلامی بدست جوانان امروز اداره خواهد شد و مطالبات و خواسته های به حق این جوانان باید مورد توجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان و نوجوانان ایران اسلامی آگاهانه در صحنه حاضر هستند

جوانان و نوجوانان ایران اسلامی آگاهانه در صحنه حاضر هستند