مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 17:512022-11-04سياسي

حادثه اخیر کرج به دست خرابکاران حرفه ای رقم خورد


مهدی عسگری، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج با اشاره به حوادث اخیر که توسط آشوبگران در کرج رقم خورد، گفت: اینها نه اعتراض است و نه حتی اغتشاش، محاربه با امنیت مردم است.

وی با بیان اینکه آشوبگران با این جنایت های بی رحمانه، یک هدف بیشتر نمی توانند داشته باشند، اظهار کرد: هدف این رفتارهای غیر انسانی تنها جنگ داخلی، خونریزی، کشتار و ویرانی ایران است.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس با اشاره به تیراندازی با سلاح گرم از سوی اراذل و اوباش، تصریح کرد: به راحتی اسلحه را از فاصله نزدیک به سمت پلیس مجروح و بی دفاع نشانه می گیرد و آن دیگری به همان تن بی رمق لگدپرانی می کند، این می تواند کار مردم عادی باشد؟ وی با تاکید بر اینکه اینها را به اسم مردم کرج نزنید، اضافه کرد: بله مردم انتقاد و مطالبه دارند، اعتراض برای بهبود اوضاع و با هدف اصلاح ایرادات وجود دارد، اما این ها هدف تخریب و خونریزی و ویران سازی کشور را دنبال می کند، این ها نمی توانند مردم عادی باشند.

این نماینده مجلس اظهار کرد: افرادی که تجمع دیروز را لیدری کرده و به خون و خشونت کشاندند نه مردم عادی بودند و نه حتی اراذل و اوباش معمولی، بلکه اغلب آنها که غیر کرجی بودند و از اطراف به این نقطه فراخوان شده و خر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه اخیر کرج به دست خرابکاران حرفه ای رقم خورد

حادثه اخیر کرج به دست خرابکاران حرفه ای رقم خورد