مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 18:352022-11-04سياسي

لحن تند فرماندار بردسکن با مدیران شهرستان


فرماندار بردسکن در هر جلسه ای با لحنی تند، خطاب به مدیران شهرستان آنان را ضعیف، بیحال میخواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بردسکن، علی دهقان زاده فرماندار بردسکن عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان که با حضور نیک بین نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی تشکیل شد، با لحنی تند به مدیران  گفت: من را نارحت می کنید و بعد می گویید چرا تند سخن می گویم.

وی در پاسخ به خواسته رضا نژاد، رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان در خصوص نیاز شبکه بهداشت ودرمان به تعداد 70 دوربین حفاظتی و تامین این هزینه، اظهار کرد: تامین این هزینه در توان این مدیریت نیست و استان بودجه ای در اختیار این شهرستان قرار نمی دهد لذا باید به عنوان مدیر هفته ای سه روز را در مشهد پشت درب اتاق مدیر کل نشسته تا هزینه نصب دوربین را دریافت کنید.

فرماندار بردسکن با تاکید بر اینکه از روز شنبه موضوع نصب دوربین حفاظتی باید اجرا شود، افزود: هزینه آن باید با پیگیری از اداره کل رفتن هفته ای سه روز به  مشهد دریافت شود.

استان به این سادگی پول نمی دهد لذا باید شما هفته ای سه روز را وقت بگذارید و این مبلغ را تامین و نصب دوربین های حفاظتی را اجرا کنید.

همچنین دراین جلسه در پی سوال  سرهنگ حسن شاکری فرمانده پلیس راه بردسکن - سبزوار در خصوص جاده بردسکن به سبزوار که به قتلگاه تبدیل شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لحن تند فرماندار بردسکن با مدیران شهرستان

لحن تند فرماندار بردسکن با مدیران شهرستان