مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 18:452022-11-04سياسي

پرچم گنبد حرم حضرت معصومه(س) تعویض شد +عکس و فیلم


پرچم گنبد حرم مطهر حضرت معصومه(س) در شب رحلت شهادت گونه آن حضرت با حضور خیل عظیم زائران از نقاط مختلف ایران اسلامی، در صحن امام رضا(ع) حرم قم برگزار شد.

-   این مراسم با حضور دلدادگان به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) از نقاط مختلف ایران و با مرثیه خوانی عباس حیدرزاده و شعرخوانی مجید تال در وصف حضرت معصومه(س) دنبال شده است.

    خادمان حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) در این مراسم به پرچم عزای حضرت معصومه(س) ادای احترام کرده و از آن توسل جستند.

  *جایگاه حضرت معصومه(س) در ایران خط بطلانی بر مدعیان شعار زن زندگی آزادی است حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی عضو تفسیر قرآن کریم با تأکید بر اینکه برخی معتقدند که این بانو به واسطه سمی که مأموران مأمون به ایشان داده بودند به شهادت رسیدند، گفت: تعظیم و تجلیل ما از حضرت معصومه (س) چند نکته دارد که اولین نکته و پیام آن ادای احترام به ساحت مقدس اهل بیت (ع) است که خدا در قرآن دستور به مودت و محبت اهل بیت داده است.

*روایتی از امام صادق(ع) در مورد جایگاه حضرت معصومه(س) وی با بیان اینکه حضرت معصومه (س) مورد احترام و توجه ویژه اهل بیت(ع) بوده اند، افزود: امام صادق(ع) درباره جایگاه این بانو در میان اهل بیت (ع) سال ها قبل از ولادت این بانوی مکرمه و پدر بزرگوارشان فرمودند برای خدا حرمی است و آن مکه است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرچم گنبد حرم حضرت معصومه(س) تعویض شد +عکس و فیلم

پرچم گنبد حرم حضرت معصومه(س) تعویض شد +عکس و فیلم