مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 19:402022-11-04بين الملل

کارزار انتخاباتی ترامپ 10 روز دیگر آغاز می شود


اکسیوس مدعی شد که نزدیکان دونالد ترامپ، در نظر دارند تا از 14 نوامبر کارزار وی برای انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 آمریکا را آغاز کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، پایگاه خبری اکسیوس به نقل از سه منبع نزدیک به دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا، مدعی شد که رایزنی ها برای آغاز کارزار انتخاباتی وی از 10 روز دیگر آغاز خواهد شد.

ترامپ در جریان یک سخنرانی در ایالت آیووا، از احتمال بالای نامزدی برای انتخابات 2024 آمریکا خبر داد و گفت: و حالا، برای آنکه کشورمان را موفق، امن و پرافتخار کنیم، خیلی خیلی محتمل است که (دوباره در انتخابات) شرکت کنم.

یکی از نزدیکان آگاه به برنامه های ترامپ گفته است که او قصد دارد به فاصله اندکی پس از برگزاری انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا در 17 آبان ماه، کارزار خود را برای انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 آغاز کند.

اکسیوس نوشته است که با توجه به اینکه انتظار می رود جمهوری خواهان روز خوبی را انتخابات کنگره سپری کنند، ترامپ در نظر دارد تا از جشن پیروزی حزب خود، به عنوان نقطه عطفی برای بازگشت به کاخ سفید استفاده کرده و کارزار انتخاباتی خود را راه اندازی کند.

انتخابات میان دوره ای سنا و مجلس نمایندگان آمریکا برای گزینش 435 نماینده مجلس نمایندگان، 35 سناتور، 39 فرماندار و شماری زیادی از مقامات محلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارزار انتخاباتی ترامپ 10 روز دیگر آغاز می شود

کارزار انتخاباتی ترامپ 10 روز دیگر آغاز می شود