مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 20:152022-11-04سياسي

جریان 13 آبان نقطه عطفی در راستای اقتدار جمهوری اسلامی


جریان 13 آبان نقطه عطفی در راستای اقتدار جمهوری اسلامی و به تعبیر امام رحمت الله علیه انقلاب دوم جوانان ایران بود - مهدی باغیشنی فرماندار فیروزه در گفت و گو با خبرنگار فارس در نیشابور ضمن گرامیداشت یوم الله 13 آبان، اظهار کرد: آمریکا این طور محاسبه می کرد که با توجه به مصونیت سیاسی و بین المللی خود ساخته اش هیچکس نمی تواند حضور فتنه گر او در کشور را به مخاطره بیاندازد اما دانشجوها و دانش آموزان پیرو خط امام به حول قوه الهی، لانه جاسوسی را تسخیر کردند.

وی با بیان این که جریان 13 آبان اتفاقات بزرگی را در زمان خود رقم زد و باعث شد آمریکا ضمن احساس خواری و ذلت دچار تحولاتی در روند انتخابات و هیات حاکمه خود شود، افزود: انقلاب اسلامی موهبتی الهی است که باید از این امانت الهی در همه ابعاد علمی، سیاسی، اقتصادی فرهنگی درست استفاده کنیم.

فرماندار فیروزه ادامه داد: امروز برای موفقیت نظام حضور پررنگ جوانان در تمام عرصه ها واجب است و دشمن برای همین جوان و نوجوان ما را هدف قرار داده چون آینده سازان کشور هستند از این رو امروز مهندسی فتنه را به سمت این قشر برده است.

باغیشنی با ذکر این مطلب که همه این تحرکاتی که بر ضدنظام برنامه ریزی می شود به دلیل آوردن دوباره ایران به پای میز مذاکره و نهایتا تجزیه ایران است، تاکید کرد: از این رو باید همدلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان 13 آبان نقطه عطفی در راستای اقتدار جمهوری اسلامی

جریان 13 آبان نقطه عطفی در راستای اقتدار جمهوری اسلامی