مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 20:452022-11-04سياسي

روستاهای اطراف سمنان به کتابخانه نیاز دارد


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان، رفع مشکل عدم وجود کتابخانه عمومی را در روستای خیرآباد و روستاهای اطراف سمنان خواستار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمد طاهریان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان سمنان در سالن جلسات فرمانداری پس از ارائه گزارشی از وضع کتابخانه های عمومی استان و جایگاه شهرستان سمنان در شاخص های کتابخانه ای، به مشکل عدم وجود کتابخانه عمومی در روستای خیرآباد و روستاهای اطراف اشاره کرد.

وی افزود: ایجاد کتابخانه در روستای خیرآباد پس از اخذ مجوزهای لازم می تواند بستری مناسب برای فعالیت های فرهنگی و آموزشی شهروندان و مکانی برای اجرای برنامه های فرهنگی در این روستا باشد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان با اشاره به لزوم تهیه کتابخانه سیار برای ارائه خدمات کتابخانه ای به شهروندان سمنانی گفت: با توجه به پراکندگی جمعیت روستاهای شهرستان سمنان و ضرورت ارائه خدمات کتابخانه ای به همه مردم فرهنگ دوست شهرستان، راه اندازی کتابخانه سیار حائز اهمیت است و امیدواریم با مساعدت مسؤولان در تأمین خودروی کتابخانه سیار، این مهم در آینده نزدیک محقق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستاهای اطراف سمنان به کتابخانه نیاز دارد

روستاهای اطراف سمنان به کتابخانه نیاز دارد