مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 23:002022-11-04ورزشي

کاپیتان گیتی پسند: نشان دادیم تیم با شخصیتی هستیم


ابتدای بازی از موقعیت هایمان استفاده نکردیم و باعث شد که غافلگیر شده و دو گل عقب بیفتیم اما نشان دادیم تیم باشخصیتی هستیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، اصغر حسن زاده کاپیتان تیم فوتسال گیتی پسند پس از برتری تیمش مقابل مس سونگون اظهار داشت: بازی جذابی بود و فکر می کنم همه از تماشای این بازی لذت بردند، ما ابتدای بازی از موقعیت هایمان استفاده نکردیم و باعث شد که غافلگیر شده و دو گل عقب بیفتیم اما نشان دادیم تیم باشخصیتی هستیم، برای برد به میدان آمده بودیم و خوشحالم که به این مهم دست یافتیم.

وی افزود: بازیکنان دو تیم با هم رفاقت دارند و مشکلی از این بابت وجود ندارد، تنش های بازی طبیعی بود، بازی زد و خورد زیاد دارد و مهم این است که به کسی بی احترامی نشود، بهتر است بازیکنان جوان تر از بزرگ تر ها یاد بگیرند.

  حسن زاده در خصوص رعایت بازی جوانمردانه توسط خودش گفت: همیشه سعی کردم پرتلاش و بااخلاق در زمین ظاهر شوم، دوست دارم تا جایی که می توانم کمک کنم تا حق به حق دار برسد.

  کاپیتان گیتی پسند در خصوص تاثیر برد در مسیر قهرمانی خاطرنشان کرد: خیلی مهم بود که این بازی را ببریم چون 4 امتیاز با صدرجدول فاصله داشتیم و این باعث می شد فشار مضاعفی را تحمل کنیم، با پیروزی در این بازی به جدول بازگشتیم، در حال حاضر میان 4 تیم اول اختلاف امتیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاپیتان گیتی پسند: نشان دادیم تیم با شخصیتی هستیم

کاپیتان گیتی پسند: نشان دادیم تیم با شخصیتی هستیم