مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 07:002022-11-05سياسي

مدافع حرمی که اسم بچه هایش را از شناسنامه پاک کرد!


ببینید این چه عشقی است؟! هر پدری فرزندش را که همه وجودش است و هر چقدر هم بد باشد می گوید فرزند من است، حالا به جایگاهی می رسد که برای جهاد در راه خدا منکر وجود بچه هایش می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، مهدی قاضی خانی سال 94 از شهرستان قرچک برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) عازم سوریه شد و در 9 آذر همین سال حین مبارزه با تروریست های تکفیری به شهادت رسید و پیکرش در قطعه شهدا امامزاده بی بی زبیده همین شهرستان به خاک سپرده شد.

فاطمه قاضی خانی همسر این شهید عزیز در برشی از خاطراتش اینگونه عشق همسر راه به خدا توصیف می کند:   مهدی بسیار اهل شوخی بود و گاهی جلوی عمه اش مرا می بوسید.

مادرش می گفت: این کارها چیه خجالت بکش، عمه ات نشسته! آقا مهدی هم می گفت مگه چیه مادر من؟ باید همه بفهمند من زنم را دوست دارم.

ما کرد هستیم و به زبان کردی بیان بعضی جملات خیلی مشکل است.

مثلا بخواهی بگویی دوستت دارم به زبان کردی خیلی سخته.

 گاهی به خنده می گفت: به کردی بگو دوستت دارم ببینم بلدی یا نه؟ بعد به این نتیجه می رسیدیم که خیلی خوبه فارسی حرف می زنیم.

(می خندد) برایش شعر می خواندم و بیشتر هم این بیت را زمزمه می کردم: صبر ایوب زمان صبر منه/ خونه بی تو خونه نیست قبر منه شب ها زودتر بچه ها را می خواباندم و دو تایی بیدار بودیم و میوه می خوردیم و با ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدافع حرمی که اسم بچه هایش را از شناسنامه پاک کرد!

مدافع حرمی که اسم بچه هایش را از شناسنامه پاک کرد!