مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 07:502022-11-05پزشكي

کمبود برخی داروها، سرم و آنتی بیوتیک به علت اجرای ناقص طرح «دارویاری»


معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: وضعیت دارویی بیمارستان شهرستان در رابطه با سرم، آنتی بیوتیک ها و داروها خوب و باثبات است.

- کمبود برخی داروها، سرم و آنتی بیوتیک به علت اجرای ناقص طرح دارویاری ایسنا/همدان معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: وضعیت دارویی بیمارستان شهرستان در رابطه با سرم، آنتی بیوتیک ها و داروها خوب و باثبات است.

حامد صفاری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: وضعیت کمبود داروهایی چون سرم و آنتی بیوتیک ها یک مشکل کشوری بوده که با واردات در حال انجام این مشکل در حال مرتفع شدن است.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد افزود: در حال حاضر بیمارستان اسدآباد در رابطه با وضعیت دارویی سرم و آنتی بیوتیک ها مشکلی ندارد و این کمبودها بیشتر در رابطه با مراکز خصوصی و مطب ها است.

وی یکی از دلایل کمبود برخی داروها، سرم و آنتی بیوتیک را اجرای ناقص طرح دارویاری دانست و تصریح کرد: طرح دارویاری کامل اجرا نشد و در برخی جاها دارای نقص بود که با تصمیمات اتخاذ شده کشوری این مشکل به زودی مرتفع می شود.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در ادامه با اشاره به وضعیت آنفلوآنزا در شهرستان اسدآباد خاطرنشان کرد: وضعیت آنفلوآنزا در شهرستان اسدآباد به نسبت دو هفته قبل بهتر شده و فروکش کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود برخی داروها، سرم و آنتی بیوتیک به علت اجرای ناقص طرح «دارویاری»

کمبود برخی داروها، سرم و آنتی بیوتیک به علت اجرای ناقص طرح «دارویاری»