مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 08:202022-11-05ورزشي

پروژه جدید درویش با همکاری پنجعلی؛ بازرس های پرسپولیسی با قراردادهای متفاوت


باشگاه پرسپولیس قصد دارد چند پیشکسوت را به عنوان بازرس مدارس فوتبال انتخاب کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در چند ماه گذشته بود که کشمکش های زیادی برای انتخاب مدیر آکادمی و مدیر تیم های پایه پرسپولیس انجام شد اما در نهایت محسن خلیلی در سمت خود ابقا شد تا همچنان به عنوان مدیر تیم های پایه در پرسپولیس فعالیت کند.

در این بین رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس که همواره نشان داده علاقه زیادی برای ارتباط با پیشکسوتان باشگاه دارد سمت دیگری به محمد پنجعلی داد تا او به عنوان مسئول مدارس فوتبال پرسپولیس مشغول به کار شود! در پی این مسئله روز چهارشنبه هفته گذشته رضا درویش در سکوت خبری جلسه ای با محمد پنجعلی و تعدادی از پیشکسوتان این باشگاه برگزار کرد که اخبار آن حالا رسانه ای شده است.

  در این جلسه که در ساختمان باشگاه انجام شده بود رضا درویش به تعدادی از پیشکسوتان این باشگاه پیشنهاد فعالیت در مدارس فوتبال این باشگاه را داده است.

به این پیشکسوتان وعده داده شده تا نه به عنوان مربی بلکه به عنوان بازرس به مدارس فوتبال در سراسر کشور مراجعه کنند تا به اصطلاح عملکرد این تیم های پایه را در نظر بگیرند.

  در این جلسه که با حضور درویش و پنجعلی انجام شده بود پیشکسوتانی نظیر مرتضی فنونی زاده، ضیا عربشاهی، رحیم یوسفی، مجتبی محرمی، عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه جدید درویش با همکاری پنجعلی؛ بازرس های پرسپولیسی با قراردادهای متفاوت

پروژه جدید درویش با همکاری پنجعلی؛ بازرس های پرسپولیسی با قراردادهای متفاوت