مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 08:402022-11-05بين الملل

روایت فرماندار خاش از حوادث روز گذشته


هجوم اغتشاشگران برای تصرف فرمانداری خاش با هوشیاری نیروهای امنیتی ناکام ماند و هم اکنون آرامش در شهر حاکم شده است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، صاحبگل صالحی اظهار داشت: تعدادی عوامل اغتشاشگر ظهر امروز پس از اقامه نماز جمعه با حضور بین نمازگزاران و سردادن شعارهای هنجارشکن تلاش کردند جمعیت را تحریک کنند و در ادامه به سمت فرمانداری هجوم آورده و با شلیک گلوله سعی بر ورود داشتند.

فرماندار خاش با تاکید بر اینکه براساس اعلام شاهدان عینی در این میان تعدادی افراد مشکوک سمت مردم تیراندازی کردند که موجب کشته و مجروح شدن تعدادی از آنها شد، گفت: این افراد که از تصرف فرمانداری ناکام ماندند در ادامه به خیابان ها هجوم برده و به آتش زدن چندین بانک و عابر بانک و چندین مغازه و فروشگاه و کیوسک پلیس اقدام کردند.

وی افزود: اغتشاشگران تعداد زیادی از تابلوهای میادین و خیابان ها را از جا درآورده و ماشین های مردم محلی را به آتش کشیدند.

طبق امار اعلام شده این اغتشاشگران 12 دستگاه اتومبیل را به آتش کشیدند.

فرماندار خاش با بیان اینکه این اغتشاشگران اداره جهاد کشاورزی و اداره دارایی این شهرستان را هم را تخریب کردند، ادامه داد: اداره جهاد کشاورزی شهرستان به طور کامل در آتش سوخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت فرماندار خاش از حوادث روز گذشته

روایت فرماندار خاش از حوادث روز گذشته