مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 09:002022-11-05بين الملل

گانتس در واکنش به شکست در انتخابات: اسراییل به سمت افراط گرایی می رود


وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به نتایج انتخابات پارلمانی این رژیم و پیروزی رقیبش گفت که اسراییل به سمت تفرقه و افراط گرایی حرکت می کند.

- گانتس در واکنش به شکست در انتخابات: اسراییل به سمت افراط گرایی می رود وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به نتایج انتخابات پارلمانی این رژیم و پیروزی رقیبش گفت که اسراییل به سمت تفرقه و افراط گرایی حرکت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و رقیب اصلی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسبق این رژیم در انتخابات کِنست (پارلمان اسراییل) با اشاره به شکست خود در این انتخابات اظهار کرد: این اتفاق به منزله تعطیلی و برای من دشوار است.

وی با این حال گفت: نتایج انتخابات چشمگیر و بدون ابهام است و ما باید آن را بپذیریم و به آن احترام بگذاریم و باید در سایه یک دموکراسی رفتار کنیم.

گانتس در واکنش به پیروزی ائتلاف بنیامین نتانیاهو در انتخابات نیز تاکید کرد: من فکر می کنم که اسراییل به سمت تفرقه و افراطگرایی حرکت می کند و در چنین حالتی به یک حزب میانه رو نیاز است.

این اظهارات پس از آن بیان شد که کمیته انتخابات رژیم صهیونیستی جمعه با اعلام نتایج نهایی بیست و پنجمین دوره انتخابات کِنست پیروزی ائتلاف بنیامین نتانیاهو را تایید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گانتس در واکنش به شکست در انتخابات: اسراییل به سمت افراط گرایی می رود

گانتس در واکنش به شکست در انتخابات: اسراییل به سمت افراط گرایی می رود