مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 09:252022-11-05اجتماعي

شروع هفته با ترافیک پرحجم در معابر و بزرگراه های پایتخت


رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ وضعیت ترافیک صبحگاهی معابر تهران در اولین روز از هفته جاری را تشریح کرد.

- سرهنگ علی اصغر شریفی در گفت وگو با ایسنا به تشریح وضعیت ترافیک صبحگاهی معابر پایتخت در اولین روز از هفته جاری پرداخت و گفت: رصدهای انجام شده از سطح شهر و همچنین مرکز هوشمند کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ حاکی از آن است که ترافیک صبحگاهی در معابر پایتخت از حوالی ساعت 6:30 صبح امروز آغاز شده و تا حوالی ساعت 7:30 به اوج خود رسید.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شاهد کاسته شدن از حجم ترافیک صبحگاهی در معابر هستیم، گفت: برابر گزارش های دریافتی ترافیک در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید همت از محدوده جنت آباد، مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید حکیم از محدوده شهید ستاری، مسیر غرب به شرق بزرگراه شیخ فضل الله نوری از محدوده پرحجم بود.

وضعیتی مشابه را در بزرگراه های شرقی پایتخت نیز داشتیم و بر این اساس در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید زین الدین از بزرگراه امام علی (ع)، مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید بابایی از بزرگراه امام علی (ع) و مسیر شرق به غرب بزرگراه صدر ترافیک پرحجم و در مقاطعی نیمه سنگین بود.

شریفی افزود: در مسیر جنوب به شمال بزرگراه یادگار امام (ره) از محدوده گلاب، مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) از محدوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع هفته با ترافیک پرحجم در معابر و بزرگراه های پایتخت

شروع هفته با ترافیک پرحجم در معابر و بزرگراه های پایتخت