مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 09:252022-11-05سياسي

نارضایتی یزدیها از وجود زندانیان غیربومی در زندان شهرشان


سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به نارضایتی شهروندان یزدی از وجود زندانیان غیربومی در زندان این شهر، از بررسی درخواست دستگاه قضایی یزد برای تامین بخشی از هزینه های انتقال این زندانیان به زندان محل سکونتشان در صحن شورا خبر داد.

- ایسنا/یزد سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به نارضایتی شهروندان یزدی از وجود زندانیان غیربومی در زندان این شهر، از بررسی درخواست دستگاه قضایی یزد برای تامین بخشی از هزینه های انتقال این زندانیان به زندان محل سکونتشان در صحن شورا خبر داد.

حجت الاسلام سید ناصر حیدری با اشاره به مصوبه ی شورا در رابطه با انتقال زندانیان غیر بومی به حوزه محل سکونت خود، در این باره تصریح کرد: با تأمین اعتبار لازم، می توان زمینه انتقال زندانیان غیر بومی به محل سکونت و زادگاه شان را فراهم کرد.

وی با تأکید بر این که بخشی عمده ای از زندانیان استان از دیگر مناطق هستند، خاطرنشان کرد: یکی از نارضایتی های شهروندان و دستگاه های دولتی، وجود زندانیان غیر بومی در زندان های یزد است.

به گفته وی، این موضوع در سفر ریاست محترم قوه قضاییه مطرح شد که اگر زندانی از شهر دیگر به یزد مهاجرت کرده و در این شهر منجر به جرم شده و اکنون در یزد زندانی است، به زندان محل سکونت خود منتقل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نارضایتی یزدیها از وجود زندانیان غیربومی در زندان شهرشان

نارضایتی یزدیها از وجود زندانیان غیربومی در زندان شهرشان