مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 09:302022-11-05اقتصادي

پیشرفت 65 درصدی فاز دوم بوستان مادر و کودک


شهردار منطقه 8 از پیشرفت 65 درصدی فاز دوم بوستان مادر و کودک خبر داد و گفت: پیش بینی می شود این بوستان تا پایان آذر ماه 1401 افتتاح شود.

- خبر داد و گفت: پیش بینی می شود این بوستان تا پایان آذر ماه 1401 افتتاح شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فاطمه تنهایی از پیشرفت 65 درصدی فاز دوم عملیات عمرانی بوستان شقایق که برای رفاه مادران و کودکان در محله نارمک و محلات هم جوار درنظر گرفته شده است، خبر داد و گفت: گام اول اجرای این طرح، شامل محوطه سازی و اجرای عملیات های دیواره کشی، نرده کشی و کف پوش گذاری و جدول کشی بوده است که در نیمه اول آبان ماه به اتمام رسید و با اتمام مرمت و بازسازی ساختمان مادر و کودک در فاز دوم عملیات عمرانی، پیش بینی می شود این بوستان تا پایان آذر ماه 1401 افتتاح شود.

شهردار منطقه 8 با اشاره به اینکه دومین بوستان مادر و کودک منطقه 8 در مساحت حدود دو هزار متر مربع شرایطی را برای رفاه حال بانوان و کودکان در محله نارمک جنوبی فراهم می کند، ادامه داد: در اجرای فاز اول که از مرداد سال 1401 آغاز شد، عملیات محوطه سازی این بوستان به پایان رسید و در فاز دوم مرمت و بازسازی ساختمان در دستور کار قرار گرفت.

وی از ایجاد فضای امن پیاده روی برای توانیابان نیز در این بوستان خبر داد و تصریح کرد: ساختمان مادر کودک بوستان شقایق در دو طبقه با متراژ 140 متر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 65 درصدی فاز دوم بوستان مادر و کودک

پیشرفت 65 درصدی فاز دوم بوستان مادر و کودک