مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 09:352022-11-05پزشكي

آلودگی میکروبی در آب آشامیدنی اهواز گزارش نشده است


سرپرست مرکز بهداشت استان خوزستان گفت: تا به این لحظه در بررسی نمونه ها نشانه ای از آلودگی میکروبی در آب آشامیدنی اهواز، دشت آزادگان، هویزه و حمیدیه یافته نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، پژمان بختیاری نیا سرپرست مرکز بهداشت استان خوزستان در جلسه ویژه بررسی آب شهرستان های اهواز، حمیدیه، هویزه و دشت آزادگان اظهار کرد:مراقبت از کیفیت آب شرب اهواز، دشت آزادگان، حمیدیه و هویزه با شدت بیشتری انجام خواهد شد.

وی افزود: سلامت آب از حساسیت بالایی برخوردار است و کنترل کیفی آب دائما در حال انجام است.

سرپرست مرکز بهداشت استان خوزستان گفت: پس از بارش باران در روز پنج شنبه هفته گذشته شاهد افت کیفیت و بوی نامطبوع آب بودیم که بلافاصله نمونه برداری، کلرسنجی و کدورت سنجی انجام شد.

وی ادامه داد: تا به این لحظه بررسی نمونه ها، نشانه ای از آلودگی میکروبی نداشته اما با این حال از شرکت آب و فاضلاب خواسته ایم ضمن اطلاع رسانی به مردم اهواز و سه شهر دیگر درخصوص علت وقوع کدورت آب شبکه توزیع و آموزش تدابیر لازم پیرامون مخازن آب خانگی، اقدامات پیشگیرانه برای عدم تکرار رویداد مشابه به عمل آید.

پژمان بختیاری نیا تصریح کرد: طبق آخرین گزارش آبفا خوزستان، در روز جمعه مشکل مرتفع شده و توزیع آب در این شهرها بدون مشکل انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی میکروبی در آب آشامیدنی اهواز گزارش نشده است

آلودگی میکروبی در آب آشامیدنی اهواز گزارش نشده است