مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 09:352022-11-05اقتصادي

تکه فروشی مرغ در بازار کرمانشاه تخلف است


سرپرست جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه مرغ به اندازه کافی در بازار وجود دارد، گفت: تکه فروشی مرغ در بازار کرمانشاه تخلف است.

- علی چاله چاله در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس اعلام وزارت جهاد کشاورزی قیمت مصوب مرغ گرم 63 هزار تومان اعلام شده و عرضه بیشتر از این قیمت تخلف محسوب می شود.

وی افزود: تعیین قیمت مرغ تابعی از فرایند تولید شامل قیمت نهاده های دامی، واکسن و دارو، جوجه یک روزه و جوجه ریزی به اندازه نیاز بازار است و همچنین مناسبت های دینی و ملی هم در عرضه و تقاضا تاثیر گذار است.

سرپرست جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه دستگاه نسبت به کسری مرغ در بازار اقدام کرده است، تصریح کرد: عرضه مرغ منجمد در بازار با قیمت 48 هزار تومان توسط واحدهای سیار و فروشگاه های امین صورت گرفته است.

چاله چاله بیان کرد: تکه فروشی مرغ در واحدهای عرضه کننده تخلف محسوب می شود و این واحدهای متخلف به تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه معرفی می شوند.

وی ادامه داد: بازرسان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه بر روی واحدهای عرضه کننده مرغ نطارت دارند و مردم نیز می توانند گزارش گران فروشی را سامانه 124 گزارش دهند.

سرپرست جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: همچنین 700 بازرس بسیج اصناف در هشت منطقه شهرستان کرمانشاه و 13 شهرستان استان عملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکه فروشی مرغ در بازار کرمانشاه تخلف است

تکه فروشی مرغ در بازار کرمانشاه تخلف است