مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 09:402022-11-05اقتصادي

عرضه خودروهای بهمن موتور در طرح حمایت از خانواده و جایگزینی خودروهای فرسوده


سومین مرحله قرعه کشی طرح «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» و اولین مرحله از طرح «جایگزینی خودروهای فرسوده» با حضور نهادهای نظارتی برگزار گردید.

- امیرمیرمنصف رییس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن در ابتدای برگزاری این قرعه کشی ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص روند برگزاری این برنامه گفت: با همکاری سازمان های مسئول، استعلام و راستی آزمایی اطلاعات قبل از انجام قرعه کشی صورت پذیرفته است و هر قرعه کشی و جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده اجرا شد.

وی در همین رابطه افزود: خودروسازان بایستی 50 درصد ظرفیت تولیدات خود را به مادرانی که فرزند دوم آنها پس از 1400/08/09 متولد شده اند، اختصاص دهد.

سومین مرحله از قرعه کشی طرح حمایت از خانواده و هم چنین اولین مرحله از قرعه کشی طرح جایگزینی خودروهای فرسوده در گروه بهمن با حضور نمایندگان سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان، نماینده وزارت صمت و نماینده دادستان برگزار گردید.

 به همین ترتیب در این دوره با حضور نهادهای نظارتی این قرعه کشی انجام شد.

رییس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن درباره قرعه کشی طرح جایگزینی خودروهای فرسوده با قرعه کشی محصولات بهمن گفت: با هدف اجرای قانون ساماندهی خودرو که خرداد ماه 1401 ابلاغ شده اولین عرضه خودرو با هدف جایگزینی خودروهای فرسوده اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه خودروهای بهمن موتور در طرح حمایت از خانواده و جایگزینی خودروهای فرسوده

عرضه خودروهای بهمن موتور در طرح حمایت از خانواده و جایگزینی خودروهای فرسوده