مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 09:402022-11-05اقتصادي

نقشه سرمایه گذاری خراسان جنوبی سهم چند درصدی از اعتبارات پژوهشی دارد؟


 مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی گفت: امسال از محل اعتبارات پژوهشی استان مبلغ 3 میلیارد ریال برای اجرای طرح اصلاح نظام مجوزدهی استان مبتنی بر مدیریت دانش و فناوری های اطلاعات و تدوین نقشه جامع سرمایه گذاری استان در کارگروه پژوهش استان مورد تصویب قرار گرفت.

- ایسنا/خراسان جنوبی  مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی گفت: امسال از محل اعتبارات پژوهشی استان مبلغ 3 میلیارد ریال برای اجرای طرح "اصلاح نظام مجوزدهی استان مبتنی بر مدیریت دانش و فناوری های اطلاعات و تدوین نقشه جامع سرمایه گذاری استان" در کارگروه پژوهش استان مورد تصویب قرار گرفت.

مرتضی ذاکریان در گفت وگو با ایسنا با اشاره به دستاوردهای شاخص امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی، اظهار کرد: تعداد 11 کاربرگ پیشنهاد اصلاح قوانین و مقررات مخل کسب و کار تکمیل و ارسال شده است.

وی از انجام فاز اول و دوم اطلس سرمایه گذاری استان با پیاده سازی 40 لایه اطلاعاتی دستگاه های اجرایی بر روی نقشه استان و اعمال قوانین و دستورالعمل های مرتبط با محدودیت ها و ممنوعیت ها و بهره برداری از لایه های اطلاعاتی سند آمایش استان گفت و ادامه داد: طی یک ساله دولت سیزدهم، هفت مجوز سرمایه گذاری خارجی به ارزش مصوب 233 میلیون دلار به تصویب هیأت سرمایه گذاری خارجی رسیده و به سرمایه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه سرمایه گذاری خراسان جنوبی سهم چند درصدی از اعتبارات پژوهشی دارد؟

نقشه سرمایه گذاری خراسان جنوبی سهم چند درصدی از اعتبارات پژوهشی دارد؟