مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 09:502022-11-05بين الملل

درخواست مداخله جویانه راب مالی از ایران


نماینده آمریکا در امور ایران در اظهار نظری مداخله جویانه خواستار آزادی زندانیان دو تابعیتی در ایران شد و ادعاهای رد شده را درخصوص استفاده از پهپادهای ساخت ایران در اوکراین را تکرار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، راب مالی نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران در پیامی در حساب کاربری خود در توییتر به موضوع زندانیان دو تابعیتی در ایران اشاره کرد و مدعی شد که جمهوری اسلامی ایران سابقه ای طولانی در بازداشت ناعادلانه اتباع خارجی برای استفاده از آنها به عنوان فشار سیاسی دارد.

وی در ادامه پیام مداخله جویانه خود خواستار آزادی این افراد، از جمله سیامک نمازی، عماد شرقی و مراد طاهباز و تمام کسانی شد که به ادعای او به دلیل اعتراض مسالمت آمیز در ایران بازداشت شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مقامات آمریکایی در هفته های گذشته به بهانه های مختلف تلاش کرده اند به دخالت در امور داخلی کشورمان بپردازند و در راستای این مداخله های آشکار از ناآرامی های اخیر در ایران حمایت کرده و مدعی اند که افراد حاضر در این ناآرامی ها به صورت مسالمت آمیز خواهان بهره بردن از حقوق خود هستند.

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امورخارجه ایران پیش از این در واکنش به اظهارات مداخله جویانه پیشین جو بایدن، رییس جمهور آمریکا گفته بود: از آغاز تحولات اخیر در ایران، جو بایدن، رییس جمهو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست مداخله جویانه راب مالی از ایران

درخواست مداخله جویانه راب مالی از ایران