مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 10:002022-11-05اقتصادي

عرضه محصولات بهمن درطرح حمایت ازخانواده وجایگزینی خودروهای فرسوده


سومین مرحله قرعه کشی طرح «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» و اولین مرحله از طرح «جایگزینی خودروهای فرسوده» با حضور نهادهای نظارتی برگزار گردید.

- سومین مرحله قرعه کشی طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و اولین مرحله از طرح جایگزینی خودروهای فرسوده با حضور نهادهای نظارتی برگزار گردید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بهمن، سومین مرحله قرعه کشی طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و اولین مرحله از طرح جایگزینی خودروهای فرسوده با حضور نهادهای نظارتی برگزار گردید.

در هریک از این طرح ها، خودرو تنها به کسانی که شرایط مندرج در بخشنامه های فروش را داشته باشند، تعلق می گیرد.

امید خریداران واقعی افزایش یافت امیرمیرمنصف رییس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن در ابتدای برگزاری این قرعه کشی ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص روند برگزاری این برنامه گفت: با همکاری سازمان های مسئول، استعلام و راستی آزمایی اطلاعات قبل از انجام قرعه کشی صورت پذیرفته است و هر قرعه کشی به صورت مستقل برگزار می گردد.

وی در همین رابطه گفت: با انجام استعلامات پیش از برگزاری قرعه کشی، افرادی که شرایط لازم را نداشتند از گردونه قرعه کشی حذف شده و بنابراین خریداران واقعی با احتمالاً بالاتری به خودروی مورد نظر خود دست پیدا می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه محصولات بهمن درطرح حمایت ازخانواده وجایگزینی خودروهای فرسوده

عرضه محصولات بهمن درطرح حمایت ازخانواده وجایگزینی خودروهای فرسوده