مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 10:102022-11-05سياسي

نزاع ما با استکبار تمدنی و فرهنگی است


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این که نزاع امروز ما استکبار تمدنی وفرهنگی است، گفت: استکبار با شگردهای روانی تلاش دارد تا جلوی الهام بخشی جرکت نورانی انقلاب را بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدمهدی اسماعیلی صبح شنبه در همایش روز مازندران در روستای صالحان کجور با اظهار اینکه امروز وارث تاریخ پرشکوه هستیم، افزود: این تاریخ پرشکوه با عظمت این سرزمین گره خورده است.

وی ادامه داد: وقتی از مکتب انقلاب اسلامی حضرت امام راحل و جامعه دینی صحبت می کنیم، در واقع تجلیل و تکریم از ریشه های عمیق تاریخی آن است و خاک کجور و مازندران خاک عظمت مکتب انقلاب اسلامی است.

وی افزود: اسلام به مردم ایران عظمت و قدرت و سرافرازی را هدیه کرده است و امروز مردم ایران به واسطه غنای فرهنگی و تاریخی که به واسطه فرهنگ دینی به ظهور رسیده است به مکتب الهام بخش برای همه آزادیخواهان تبدیل شده است.

اسماعیلی گفتک دشمن می خواهد جلوی نورافشانی مکتب را بگیرد و امروز نزاع ما تمدنی و فرهنگی است و آنچه امروز مشاهده می کنیم تمام قدرت های غربی، عبری و عربی و مرتجعین، سرویس های جاسوسی با انواع شگردها و عملیات های روانی و قدرت به صحنه آمدند تا جلوی الهام بخشی حرکت نورانی را بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نزاع ما با استکبار تمدنی و فرهنگی است

نزاع ما با استکبار تمدنی و فرهنگی است