مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 10:102022-11-05اقتصادي

وجود 5500 پروژه نیمه تمام بهداشتی و درمانی در کشور


معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: در سطح وزارت بهداشت 5 هزار و 500 پروژه داریم که قریب به 4600 مورد آن پروژه های بهداشتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهروز رحیمی صبح شنبه در جمع اصحاب رسانه استان قزوین اظهار کرد: قزوین یکی از استان های خیلی مهم در حوزه بافت شناسی و همچنین حوزه اقتصادی است و نقش مهمی در کریدور شرق به غرب و شمال به جنوب کشور دارد.

وی افزود: از نظر حوزه سلامت زیرساخت های قزوین نیازمند تقویت جدی است و در چند سال اخیر برنامه ریزی بر این بوده که بتوانیم برخی پروژه ها را در این استان اجرایی کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت ادامه داد: یکی از پروژه های بزرگ بیمارستان 700 تختخوابی است که یکی از پروژه های مهم و دارای اولویت وزارت بهداشت است و تمام تمرکز ما بر این است چه در قالب سفر ریاست جمهوری و چه اعتباراتی که از منابع دولتی دریافت می شود بتوانیم فازهای نخست این پروژه را در دو سال آینده افتتاح کنیم و وضعیت سلامت استان را ارتقا دهیم.

وی با اشاره به تکمیل فاز الحاقی بیمارستان شهید رجایی قزوین بیان کرد: پروژه 180 تختخوابی قزوین نیز یکی از پروژه های مهم بوده و تلاش برای تکمیل آن با سرعت در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 5500 پروژه نیمه تمام بهداشتی و درمانی در کشور

وجود 5500 پروژه نیمه تمام بهداشتی و درمانی در کشور