مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 10:252022-11-05بين الملل

زلنسکی پیروزی نتانیاهو در انتخابات را تبریک گفت


رییس جمهور اوکراین ضمن تبریک به نتانیاهو برای پیروزی در انتخابات اخیر، ابراز امیدواری کرد، او صفحه جدیدی از همکاری ها را با اوکراینی ها باز کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه عربی21، پس از اعلام نتایج قطعی آراء انتخابات کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) که در آن بلوک راست افراطی به رهبری بنیامین نتانیاهو اکثریت را به دست آورد و به این ترتیب راه برای بازگشت او به پست نخست وزیری هموار شد، ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین با انتشار توییتی به نتانیاهو پیروزی در انتخابات اخیر کنست را تبریک گفت و نوشت، اوکراین و اسراییل ارزش ها و چالش های مشترکی دارند و اکنون این مساله به یک همکاری سازنده نیازمند است .

مخالفت رژیم صهیونیستی با ارائه حمایت های نظامی به اوکراین به ویژه ارسال سامانه های دفاع هوایی موجب تنشی میان دو طرف شد، بنی گانتس، وزیر جنگ این رژیم نیز چند روز قبل اعلام کرد که هرگز سلاحی به اوکراین ارسال نخواهد کرد.

گانتس تاکید کرد: از اوکراینی ها خواستیم اطلاعاتی از نیازشان به هشدارهای پدافند هوایی به ما بدهند، به محض دریافت این اطلاعات به توسعه یک سیستم هشدار اولیه غیرنظامی و نجات بخش کمک خواهیم کرد.

روزنامه واشنگتن پست پیشتر نوشته بود، اوکراین احتمالا به دلایلی استراتژیک که مهم ترین آن حفظ روابط اسراییل با مسکو ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلنسکی پیروزی نتانیاهو در انتخابات را تبریک گفت

زلنسکی پیروزی نتانیاهو در انتخابات را تبریک گفت