مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 10:302022-11-05سياسي

بودجه لازم برای اجرای طرح محله محوری در نظر گرفته شود


رییس کمیته توزیع عادلانه خدمات و امکانات شورای اسلامی شهر قم گفت: باید رویکرد محله محور و اختصاص بودجه با یکدیگر مطابقت داشته باشد و منابع لازم برای اجرای برنامه های محله محوری در مدیریت شهری و استانی درنظر گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، معصومه آمره رییس کمیته توزیع عادلانه خدمات و امکانات شورای اسلامی شهر قم، در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی محلات استان قم با عنوان مقداد با اشاره به اثر مهم محلات در توسعه شهری در شئون مختلف اظهار کرد: توسعه شهر قم بر مبنای رویکرد محله محوری- مسجد محوری سازوکاری است که به منظور پررنگ شدن نقش محلات و مشارکت هرچه بیشتر شهروندان در حال حاضر در کمیته توزیع عادلانه خدمات با رویکرد محله محوری شورای شهر قم مطرح است.

وی ادامه داد: در یک سال گذشته کمیته محله محوری شورای اسلامی شهر قم با مدیران و معتمدین 116 محله قم جلسات و بازدیدهای میدانی برای احصاء مشکلات داشته است که توزیع عادلانه بودجه و امکانات یکی از مطالبات مردمی از مدیریت شهری در این جلسات و بازدیدها بوده و این مطالبه شهروندان در دستور کار کمیته است.

رییس کمیته توزیع عادلانه خدمات و امکانات با تاکید بر نمود محلات در توسعه متوازن شهری، گفت : محلات به واسطه ظرفیت های کالبدی، اجتماعی و فرهنگی نقش مهمی در حل مسائل شهر دارند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه لازم برای اجرای طرح محله محوری در نظر گرفته شود

بودجه لازم برای اجرای طرح محله محوری در نظر گرفته شود