مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 10:452022-11-05اقتصادي

احیای 90 واحد صنعتی راکد در همدان/ لزوم ایجاد صنایع تبدیلی


استاندار همدان از احیای بیش از 90 واحد صنعتی راکد در استان خبر داد و گفت: از وزیر صمت درخواست داریم در حوزه ایجاد و توسعه واحدهای صنایع تبدیلی به استان کمک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد صبح امروز در جلسه هم اندیشی فعالان اقتصادی با وزیر صنعت، معدن و تجارت از جمع حاضر به عنوان افسران عرصه اقتصاد یاد کرد و افزود: مجموعه تولیدکنندگان استان با همان نگاه مقام معظم رهبری مبنی بر تولید و اشتغال آفرین برای پیشرفت کشور قدم برداشته اند و ما قدردان آنها هستیم.

وی با اشاره به تلاش دولت سیزدهم برای فعالیت واحدهای تعطیل از احیای بیش از 90 واحد صنعتی راکد در استان خبر داد و گفت: از وزیر صمت درخواست داریم در حوزه ایجاد و توسعه واحدهای صنایع تبدیلی به استان کمک کند.

استاندار همدان با اشاره به وضعیت نامناسب آب در استان اظهار کرد: باید در حوزه کاهش استفاده از آب در حوزه صنعت و برنامه ریزی در این زمینه اقدامات لازم صورت گیرد.

وی از تلاش برای برقراری ارتباط حوزه صنعت و دانش بنیان ها و افزایش بهره وری در این بخش خبر داد و در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: گاهی بانک ها به تکالیف خود عمل نمی کنند که بنا داریم هر سه ماه یک بار گزارشی از عملکرد بانک ها را ارائه دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای 90 واحد صنعتی راکد در همدان/ لزوم ایجاد صنایع تبدیلی

احیای 90 واحد صنعتی راکد در همدان/ لزوم ایجاد صنایع تبدیلی