مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 10:552022-11-05سياسي

وزیر آموزش و پرورش: دشمنان از طریق شبکه های خبری به دنبال ناامید کردن مردم هستند


دشمنان نظام و انقلاب اسلامی از طریق شبکه های خبری خود به دنبال مایوس و ناامید کردن مردم هستند و اقداماتی همچون مدرسه سازی توسط خیرین تاثیر مثبتی برای خنثی کردن تلاش دشمن دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، ویژه در در نظر خواهد گرفت.

نوری خاطرنشان کرد: خیر مدرسه ساز آقای هندویان 11 مدرسه در قم به بهره برداری رسانده و همچنین در مجموع 24 مدرسه و فضای آموزشی توسط این خیر عزیز ساخته شده است.

همچنین علی رضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در ادامه این مراسم اظهار کرد: خیرین مدرسه ساز در استان قم چندین گام از ما جلوتر هستند، خیرینی مانند آقای هندویان کمک بسیاری در تامین و فضای آموزشی به ما کرده اند.

وی ادامه داد: سرانه فضای آموزشی در استان قم بسیار پایین است و ما امید داریم این خیرین بزرگوار در این مسیر مانند گذشته ما را یاری کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش قم تصریح کرد: خیرینی مانند آقای هندویان امروزه نه تنها به عنوان یک خیر استانی بلکه در سطح کشوری مطرح هستند، چند وقت پیش بود که مدرسه شهید هندویان در شهرستان بهبهان افتتاح شد.

رحیمی در ادامه گفت: هزار و 481 یادواره شهید در سطح مدارس استان قم امروز در حال برگزاری است و ما تلاش می کنیم در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم شهدای والامقام را به دانش آموران عزیز قمی بیشتر معرفی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر آموزش و پرورش: دشمنان از طریق شبکه های خبری به دنبال ناامید کردن مردم هستند

وزیر آموزش و پرورش: دشمنان از طریق شبکه های خبری به دنبال ناامید کردن مردم هستند