مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 11:002022-11-05سياسي

13 آبان عصبانیت آمریکایی ها را به جهان نشان داد


همدان_مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل تبلیغات اسلامی گفت: برگزاری مراسم 13 آبان عصبانیت آمریکایی ها را به جهان نشان داد.

- همدان_مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل تبلیغات اسلامی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان در قبال برگزاری راهپیمایی 13 آبان از تعیین زمان و نحوه برگزاری دخالتی نداشته است.

رضا ویسی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: شکر و سپاس بی حد، خداوند متعال را که در چهل و دومین سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در گام دوم انقلاب و به پاس احترام به روح متعالی سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، مردم همیشه در صحنه استان همدان یک بار دیگر با حضور وحدت آفرین و دشمن شکن خود در راهپیمایی حماسی 13 آبان و تقابل با توطئه های دشمن، حماسه ای دیگر را خلق کردند.

وی افزود: 13 آبان برای امت اسلامی ما روز مهمّی است روزی که بزرگداشت آن، عصبانیت و پوشالی بودن آمریکایی ها برای جهانیان ظهور می کند.

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل تبلیغات اسلامی تشریح کرد: این روز، هم تجسّم شرارت آمریکا است، هم تجسّم ضربه خوردن آمریکا و قابل مغلوب شدن آمریکا است.

ویسی افزود: گزارش های واصله از سر تا سر استان و همچنین مشاهده عینی حماسه حضور مردم شهید پرور همدان حکایت از حضوری پرشورتر از گذشته دارد که بدین وسیله از آحاد مردم ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 آبان عصبانیت آمریکایی ها را به جهان نشان داد

13 آبان عصبانیت آمریکایی ها را به جهان نشان داد