مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 11:052022-11-05اقتصادي

قاسمی: در 4 سال می توانیم 4 میلیون خانه بسازیم


طی آیینی با حضور وزیر راه و شهرسازی و مسئولان استانی، عملیات اجرایی برای احداث 40 هزار و 46 واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن، در استان فارس آغاز شد.

- وزیر راه و شهرسازی شنبه 14 آبان در مراسم آغاز عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن در فارس، با بیان اینکه ساخت 4 میلیون مسکن در 4 سال شدنی است، گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده، یک و نیم میلیون واحد اکنون در دست اقدام داریم و تا پایان سال به دو میلیون واحد می رسد.

رستم قاسمی بیان کرد: امروز موضوع مسکن در کشور با یک شرایط بحرانی مواجه است به گونه ای که در بعضی از شهرها بیش از 70 درصد سبد درآمد خانوارها به مسکن اختصاص داده شده و این نشان می دهد که شرایط خوبی نداریم و باید در حوزه مسکن یک جهش جدی اتفاق بیفتد.

او با اشاره به فاصله زیاد بین عرضه و تقاضای مسکن در کشور به ویژه طی هشت سال گذشته، افزود: کار بزرگی در دولت نهم و دهم با ساخت و دو میلیون و 200 هزار واحد مسکن مهر آغاز شد اما همچنان 220 هزار واحد آن باقی مانده که بنا داریم تا پایان سال بخش عمده ای از آنها را تحویل دهیم.

قاسمی خاطرنشان کرد: در فارس به عنوان یکی از استان های بزرگ کشور با عقب ماندگی های جدی در حوزه مشکن مواجه بودیم که با هماهنگی استاندار فارس، جلسه ای در شیراز برگزار و موضوع را بررسی و پس از آن شاهد حرکت جدی و بسیار خوبی آغاز شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاسمی: در 4 سال می توانیم 4 میلیون خانه بسازیم

قاسمی: در 4 سال می توانیم 4 میلیون خانه بسازیم